Förord till The Moment

Hej, mitt namn är Gabriella (gabbie) Clark och jag bor i London med min mamma pappa och lillebror Mathew. Jag är 17 år och har ett Svenskt ursprung (Min pappa är engelsk och mamma är svensk).  Här har jag allt jag någonsin kunnat önska, min bästa vän Ina. Jag går 2:a året på design och makeup college i centrala London, mitt intresse är att rida och tävla är ungefär det jag brinner för.  Min pappa jobbar för Sony Musics här i London, han är Musik producent för ett skivbolag och har en hemma studio i vårat hus, och det kommer och går kändisar titt som tätt. Min mamma är reseptionist  på ett köpcentrum lite utanför London. Och ja, min lillebror Mathew han går i 9:an på en skola här i London.  Jag och Ina är typ världens största Belibers! Typ det ända vi gör är att lyssnar på honom, musik är nog det största i mitt liv efter kläder och smink sen älskar jag skor! Det är typ det bästa som finns.  En dag kommer ett ’’gäng’’ hem till mig och från den dagen förändras mitt liv på ett himla bra sätt. 






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback