You & I - Kapitel 13

Tidigare: 

”yes love?” sa han samtidigt som han drog sina händer till mina höfter. Och mitt hjärta slog ett extra slag när han kallade mig för love.

”Can we keep this a secret for a while? Not infront of the fans or media just between us. Not even the boys not for forever just for a couple of days” Han log och sen kysste mig på pannan.

“of course babe, just you and I” Precis efter hans läppar hade lämnat mina och jag vänt mig om så flög dörren upp och in kom Louis, Liam, Niall och Zayn. Jag vände mig mot de och de kom genast fram och kramade om mig och Louis sa.

”So it’s here you’ve been hiding Harold?” Harry höjde bara sina ögonbryn och sen nickade och kollade på mig jag log och sen kollade på killarna och Louis höjde ett ögonbryn. 



Harrys Perspektiv

Killarna, jag och Alison hade tagit oss ut på en yatch på havet i Barcelona. Solen stod högt på den knallblåa himmelen och jag vände mig om och såg Alison ligga i en solstol med ett par solglasögon på näsan och andades djupt. Jag kunde inte riktigt se om hon hade somnat eller inte så jag tog några få kliv fram till henne och lyfte lite på solglasögonen och såg att hennes ögon var stängda. Jag lät sen solglasögonen vara kvar och sen satte mig i solstolen bredvid. Jag satt bara där och titta på henne.

”take a picture it lasts longer”

“what?” hon skrattade lite och sen vände sig på sidan.

”you were staring” jag himlade med ögonen och sen lutade mig över henne och kysste henne diskret på läpparna bara för att jag behövde henne just i den sekunden.

”what are you doing?” jag ryckte bara på axlarna och sen satte mig till rätta i solstolen igen. Hon var något jag behövde. Hon gjorde mig glad, och jag hade tur som faktiskt fått träffa henne den där kvällen. Men det skar lite i mig att hon skulle flytta tillbaka till LA inom ett år och att jag skulle vara på turné så himla länge. Fast jag vet att hon har möjlighet att komma och hälsa på mig på turnén och jag har säkert möjligheter att komma hem för den delen också. Eller det är någonting jag hoppas på. Jag ryckte till när det kom en boll flygandes mot mitt huvud och såg att det var Alison som hade kastat. Jag reste mig fort upp och sprang efter henne, och mina långa ben hann fort ikapp henne när jag tog tag runt hennes midja.

”you were so lost in your thoughts so I needed to take you back to reality” jag skrattate lite åt henne och sen viskade.

“yeah, I was thinking of you”

“is that so?” jag nickade bara innan jag puttade i henne i vattnet. Hon skrek men fick på något sätt tag i mig på vägen så vi båda två ramlade i. jag skrattade när jag kom upp ovanför vattenytan och då såg jag att hon redan var på väg mot stegen på båten för att ta sig upp och jag simmade fort ikapp henne och drog tag i hennes fot. Hon vände sig om och skakade på huvudet.

”can you just give me a break, why are you so annoying?” jag flinade bara mot henne och hon skakade på huvudet.

”cause I want to go back to the hotel and just be with you” hon höjde på ögonbrynet och himlade med ögonen.

“you need to stop be so cheesy Harry, its’s quite annoying” jag skrattade och sa sen.

“that’s just how I get laid” hennes leende stannade och sen simmade hon iväg från mig på riktigt och sen drog sig upp från stegen.  Jag tänkte efter om jag hade sagt något dumt på riktigt eller om hon kunde ta illa upp för det jag sa. Vilket jag kanske mycket väl förstod om hon gjorde, det var något jag var otroligt dålig på. Att få något att inte låta så dåligt.  Jag skyndade mig upp för stegen och sen kollade efter henne på båten och sen sprang runt till de andra killarna.

”have you seen Alison?” de skakade på huvudet men sen sa Zayn.

”I think she went inside, why?”

“I need to talk to her for a bit, I said something stupid” innan någon hann svara så skyndade jag mig in för att kolla efter Alison. Jag kom till köket där jag hittade henne stå och dricka vatten.

”are you mad?” hon tittade bara på mig och sen svarade inte. Jag gick mot henne och la en arm om hennes axlar.

”yes Harry I’m mad, so please can you just leave?” jag skakade på huvudet och kom bara närmare och sen kramade om henne.

”okay, then I will leave” sa hon och gick sen upp för trappan och ut på däck.

Alisons perspektiv.

Jag var inte arg på Harry utan jag var med irriterad. Det han sa lät bara inte bra, jag visste jag inte hade varit den första han varit med. Men han behövde inte trycka det i ansiktet på mig att han gått hem med många olika tjejer utan att det betytt någonting. Jag personligen tyckte inte att det var så kul att få det tryckt i ansiktet. Men jag ville bara att han skulle låta mig vara en liten stund. Jag gick upp på däck och hittade killarna som satt under ett litet tak och gömde sig från solen.

”so it’s here you’re hiding?” sa jag och de flinade bara.

”yeh, you know I’m irish so I just look like a tomato when I’m in the sun” jag skrattade åt Nialls kommentar och sen satte mig mellan han och Liam.

”how long are you staying on tour with us?” frågade Niall.

“I stay until you leave for Portugal, then I have to go home to do some work”

“well we have to do something fun while you’re here” sa han sedan. Jag undrade vad deras ord kul betydde om det var att gå ut att festa eller spela tv spel. Jag hade ju inte riktigt lärt känna de på riktigt än. Jag nickade bara åt honom och sen såg jag Harry komma upp för trappen och han såg chockad och ledsen ut. Det fick mig att känna mig skyldig, men det han sa fick mig ledsen och mest irriterad. Jag skulle prata med honom senare när vi kom tillbaka till hotellet istället för här.

”you ok harry?” frågade Zayn honom. Harry bara nickade och det skar lite i mig.

När vi hade kommit tillbaka till hotellet så hade jag gått till mitt rum ensam och sen efter en stund när jag hade tagit en dusch och lagt mig i sängen och kollat på life unexpected på netflix en stund bestämde jag mig för att smsa Harry.

 

To: Harry Styles

-I’m sorry, can you come to my room and cuddle?

 

Ett par minuter gick och sen vibrerade telefonen och ett svar från Harry hade trillat in i inkorgen.

 

From: Harry Styles

-no, I am. I’ll be there in a minute. X

 

Jag log åt svaret jag fått och efter ett par minuter så knackade det på hotell dörren och jag visste vem det var så jag brydde mig inte om att ta på mig ett par byxor över mina ljusrosa spetstrosor. Jag gick bara runt i en stor hoodie och trosor och tassade över till dörren och öppnade och såg Harrys gröna ögon och stora lockar.  Han skyndade sig in och stängde dörren och la armarna om min midja och begravde huvudet i min nacke. Jag kramade honom tillbaka genom att ställa mig lite på tå och la armarna om hans nacke.

”I’m so sorry Alison, I really am. I shouldn’t have said it that way, and I have been stupid I know”

“I’m not mad over what you said, more over how you said it. I know it’s silly but I don’t like the thought of you with someone else, especially not a girl you can’t tell what her name is”  

“I know, and I’m sorry for that. I don’t like to picture you with someone else either. But I can’t take back what I’ve done and neither can you. So we just have to live with it” jag log in I hans nacke. För han visste vad han skulle säga och han hade rätt I det han sa.

”you’re right, and just for your information… I’ve slept with Josh Hutcherson, I just thought you should know” han skrattade i nacken.

“and I’ve slept with Taylor Swift” jag skrattade och sen kom ihåg hur Taylor hade berättat allt om det för mig.

”I know, she told me everything”  han släppte mig från kramen och höll bara händerna på mina höfter och hade ett förvirrat ansiktsuttryck.

”wait what?” jag nickade och sen gick ur hans grepp och gick och la mig i sängen igen. Han drog undan täcket på andra sidan och jag pausade serien och ställde ifrån mig datorn. Han drog sig närmare mig och jag kände hans hand vandra innanför min tröja men stannade vid min midja och jag kände hans tumme göra cirkulerande rörelser.

”so Taylor told you everything?” jag nickade.

“she told me you wasn’t that good, but I don’t think you were that bad” sa jag och flinade mot honom och sen höjde han ett ögonbryn mot mig. Jag kysste hans läppar och sen la mig på sidan med mitt ena ben över hans kropp.

”that bad?”

”I’ve had better” sa jag och han bara skrattade åt mig och sen rullade han över mig så han behövde stödja sig på sina armar för att inte lägga hela sin vikt på mig.

”well then we’ll have to change that”

Harrys läppar kraschade på mina och vi hamnade i synk på en gång. Sen kände jag hans stora hand vandra ner till kanten på mina trosor istället.

 

När jag vaknade nästa morgon så låg Harrys ben intrasslade i mina. Jag kände hur varmt det var eftersom min tjocktröja fortfarande befann sig runt min kropp. Jag satte mig upp och sträckte mig efter Harrys tshirt som låg på golvet och satte på mig den istället. För den var något svalare, Harry hade vaknat till av mina rörelser och jag kände hur han drog mig närmare honom. Jag drog en hand genom hans hår och sen la mig ännu närmare om det ens var möjligt.

”I’ve got a show today” sa Harry plötligt med en väldigt hes morgonstämma. Hans röst var mörk och raspig och det var otroligt sexigt på något sätt.

”I know, and I’m hungry so let’s go downstairs to the resturant and have som breakfast with the boys” Han gav ifrån sig en hög suck och sen pussade mig en gång på halsen och sen ner mot nyckelbenet men jag rullade bort från sängen och ställde mig upp och letade efter ett par jeans på golvet.

”not now Harry, I’m too hungry” han suckade och satte sig upp och sen reste sig upp.

”I just need to go down to my room to take a shower, and change my chlotes. You’re free to join me if you want?” sa han med ett flin på läpparna.

“Maybe som other time” sa jag när jag stod framför honom medans han satt på sängen med händerna på sidan av mina lår. Jag gav honom en puss på läpparna innan jag gick in till toaletten. Jag satte upp mitt hår i en slarvig knut och tog av mig Harrys tshirt så jag endast hade bh på mig. Jag vände mig om och såg Harry i dörröppningen och han log.

”I need to have my shirt if i’m going out of here” sa han, jag gav den till honom men han tog tag i min midja och tryckte sina läppar mot mina.

”you’re too cheesy this morning what do you want Harry?”

“you” svarade han bara och stoppade händerna i backfickorna på mina jeans. Jag himlade med ögonen och sen tog ett kliv tillbaka och drog bort hans händer ur mina jeans.

”just go and take a shower and then go down to the dining hall” sa jag och han suckade och himlade med ögonen.

“fine” sa han och kysste mig en sista gång innan han drog tröjan över huvudet och gick ut genom dörren till mitt hotell rum. Jag borstade mina tänder och sen satte på mig en ny hoodie och ett par converse och sen gick ner till frukost buffén. Jag såg Niall, Louis och Liam sitta vid ett bord och de vinkade till mig och jag vinkade tillbaka. Sen fyllde jag min tallrik med pannkakor och jordgubbar innan jag gick och satte mig bredvid Liam och en tom stol.

”someone got lucky last night” sa Louis och höjde på ögonbrynen mot mig. Jag kollade förvirrat på honom.

”what?”

”I heard you and the mysterious guy last night, your room is next to mine. So try to keep it down next time” sa han och blinkade med ena ögat mot mig. Jag kände hur mina kinder var röda, tack och lov så hade han inte hört att det var Harry som hade gjort mig lucky. Jag tittade på Niall och Liam och såg hur Niall försökte kväva sitt skratt.

”oh my god” var de ändå orden jag fick fram tillsammans med ett litet skratt.

”so who is the lucky guy” frågade Louis samtidigt som jag såg Harry komma gåendes med ett par svarta jeans och en grå hoodie och en orange beanie på huvudet. Louis mun föll i golvet. Och jag slog till Harry mentalt när han kom gående med sin beanie på huvudet. För ja jag hade också hört att han bara hade beanie på sig när han hade varit med någon. Harry gick direkt mot buffén.

”no way in fucking hell” sa Louis jag kände hur mina kinder blev röda igen. Niall kunde inte längre hålla sig för skratt när han såg Louis ansiktsuttryck.

”did you sleep with Harry? For real, I thought I’ve heard that voice before” jag stirrade på honom och sen svarade.

“I guess I did, but you weren’t supposed to find out. But the clever boy over there always wears a beanie after”

“I can’t believe this” sa Louis samtidigt som Harry satte sig vid bordet.

”can you two believe this?” sa han till Liam och Niall som nickade.

“actually yes” sa Liam när Harry kollade förvirrat på oss alla.

”can’t believe what?”  frågade Harry jag suckade och slog handen i pannan.

”that you slept with Alison last night, oh yes I heard you. Or most her, and then you show up in the beanie” Harrys kinder blev helt plötligt också lite rosa. Jag valde att ignorera vad de sa mer. Det var liksom inte riktigt meningen att de skulle få reda på det här. Sen valde även Zayn att äta frukost och det första orden som lämnade hans mun.

”Harreh who’s the lucky girl?” alla pekade på mig inklusive mig själv och Harry som skrattade lite tillsammans med Niall och Louis och mig.


Alltså äntligen fick jag ett kapitel skrivet!! Förlåt att det bara tog ungefär 3 månader ;) haha men hoppas verkligen att ni ursäktar den sena uppdateringen. 

 

 

 

 






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback