You & I - Kapitel 21

Tidigare;

Medans jag väntade så satte jag mig i soffan och slog på tvn och hann kolla på ett avsnitt av vänner. Med tanke på att tidsskillnaden började komma ikapp mig nu eftersom vi flög vid kvällen från USA så var det eftermiddag när vi landade i London och då är det mitt i natten i USA nu. När avsnittet jag kollade på var slut så hade Alison svarat.

From: Alison

Hi, yeah… do you want to come over? :)

To: Alison

Yeah, I’ll be right there. I’m just going to take a shower. Xx

De tog bara några sekunder så fick jag ett svar på det också.

From: Alison

Bring food!!!! Xx 



Harrys Perspektiv.

När jag duschat och packat ihop en liten väska med underkläder och lite sådant. Sedan satte jag mig i bilen och körde mot Alison och stannade på Burger King på vägen för att köpa mat till oss. Jag visste inte riktigt vad hon ville äta så jag köpte lite allt möjligt. När jag körde upp på deras garage uppfart så såg jag att nästan hela huset var upptänt.

Jag knackade på och Alisons pappa kom och öppnade dörren och hade ett leende på läpparna.

”Harry! Come on in, food delivery I see? “jag skrattade lite lätt och nickade.

”yeah, like always” han skrattade lite och jag tog av mig skorna och hängde av mig jackan så hörde jag att Alison satt i köket för där var vart hennes röst kom ifrån. Så jag gick ut dit och där satt hon med sin mamma och syster och spelade något sällskapsspel där man fick ett ord och skulle sen förklara vilket ord det var med andra ord.

”hi harry!” sa hennes mamma och ställde sig upp och gav mig en kram. Jag kramade henne tillbaka och sen satte mig på stolen bredvid Lindsey.

”hi” sa jag till Alison och böjde mig åt mot henne för att ge henne en kyss. Hon log och sa ett svagt hej till mig också och kysste mig tillbaka. Jag la handen på hennes lår och sen ställde upp påsen med mat på bordet. Hon log och sa tack innan hon reste sig och gick bort till köksön och jag följde efter henne för att ta det som var mitt.

”I didn’t know what you wanted so I took a little bit of everything” hon ställde sig på tå och mötte mina läppar igen och log mot mig. Jag kunde inte riktigt vara glad för jag tycker detta med att Zayn ska lämna bandet är hemskt. Det känns inte bra.

”Harry, how did the meeting go?”  frågade Alison smatidigt som hon stoppade ett pommes frites i munnen.

”we can talk about it later, now we are going to hang out with your family for a while”  hon kollade bekymrat på mig men jag pussade henne i pannan och log sent of med mig mate nut till köksbordet och hon följde efter.

Alisons Perspektiv.

Efter någon timme av spelande av med andra ord tillsammans med min familj och Harry. Jag älskade att se att han kom så bra överens med dom, för att för mig finns det ingenting viktigare än att familjen och hade de inte gillat Harry så hade jag haft ett problem. Efter att några timmar gått och jag och Harry vunnit två gånger och jag och mamma vunnit mot Harry och Lindsey förlorat ett par gånger så skulle var det äntligen dags att gå och lägga sig.  

”so are you going to tell me how the meeting went?”  frågade jag Harry eftersom han inte kunde saga någonting där nere. Nu låg vi i sängen och han hade huvudet på min mage och jag kliade honom i håret. Han vände sig upp för att titta på mig och nickade och sen så bytte han position och drog mig mot honom så jag satt lutad mot hans bröst istället.

”Zayn is leaving the band” jag vart chokad och tittade på Harry och höjde på ögonbrynen.

”what? Are you guys ending one direction?”

“No we are not, me, Liam, Niall and Louis is still going to keep doing this as long as we want” han kysste mig på pannan och jag satte mig upp och lutade mig mot hans mage.

“Why is he leaving? In the middle of a stadium world tour? And can he do that with the contract?”

“He felt like this wasn’t his thing anymore, he didn’t like it. I have had the feeling something like this would happen, he hasn’t been happy for a long while. It’s sad, yes and no. You can’t just say that you’ll quit you have to buy yourself out of the contract and at this point we have made enough money to be able to do that” svarade han. Jag såg på honom att han tyckte detta var jobbigt. Han tyckte det var ledsamt att Zayn inte längre skulle bara med. Jag gav honom en kyss och drog min hand över hans kind. Han log mot mig och flätade sina fingrar med mina.

”This will be announced next week so you can’t tell anyone not even your family” jag nickade mot honom och log.

“Of course not I won’t do that” sa jag och kysste honom.

”how do you feel? About Zayn leaving?” jag kände att jag var tvungen att fråga för at than skulle få lätta på sitt hjärta.

”I don’t know, I haven’t really understood it yet, you know it’s sad it going to feel weird without him on stage. Like we have one concert left with him, then his not going to be one of us anymore. It feels weird” jag nickade och sen kramade på honom och sen berättade att det är klart att det kommer kännas konstigt men att det kommer bli bättre.

”I am just worried about how the fans are going to react” sa Harry efter en stund.

“I actually think that they are going to understand, they will be shocked and sad for a while but I think they are going to understand”

“Thank you for always listening, and understanding” sa Harry till mig. Jag nickade och log mot honom.

“Of course, I will always listen to you and be here for you. You and I” han kysste mig och kyssen blev snabbt väldigt intensiv. Det har varit ett tag sedan vi varit med varandra på det sättet. Så jag kände fort att det äntligen var på gång. Jag flyttade mig och satte mig gränsle över Harry som halvsatt upp lutad mot min sänggavel. Jag kände hans händer på mina lår och jag hade mina händer i hans hår, jag kände hur hans händer flyttade sig uppåt och drog mitt linne som satt tajt på min kropp upp över mitt huvud. Och han log in i nästa kyss.

”Alison, are you still plugged?” jag skrattade i kyssen och tittade på honom och höjde ögonbrynen.

”plugged?”

”yeah, are you still on your period?” jag skrattade åt honom samtidigt som jag skakade på huvudet.

”do you think I would be sitting here on you making out with you in only my panties and you only in your boxers where I can feel you getting hard against me?” han flinade och skakade på huvudet.

“well you where one hell of a tease the other day so you’ll never know” sa han innan han mötte min läppar igen.  Han hasade ner i sängen så han låg ner jag fortfarande uppe på honom. Jag kunde känna hur han blev hårdare ju mer jag gned mig mot honom, och hur pustar lämnade hans mun då och då.

”Alison please can you stop teasing?” sa han när kysste hans hals. Jag skrattade lite medans jag sträckte mig efter en kondom i nattygsbordslådan. När jag insåg att det bara fanns en kvar.

”we have to get more of these, or I will have to start taking birth control” Harry nickade instämmande och sen sa.

“I vote for birth control” sa han när han sen tog av mina trosor och smekte min rumpa. Jag ignorerade de han sa utan kände istället hur han trängde in i mig. Jag fortfarande ovanpå, efter ett tag så vänder Harry på oss.

”I’m about to come” säger Harry, jag som kände att de inte riktigt var lika nära tvekade lite.

”Harry please, hold it a little bit longer” sa jag samtidigt som han stönade och la sig ner och kysste mig jag suckade och såg lite tveksam ut när Harry tittade upp på mig.

”what’s wrong? Didn’t you finish?” jag skakade på huvudet samtidigt som Harry sträckte sig efter min kind och kysste mig igen och jag kände hur hans fingrar vandrade neråt och sen hur två av de trängde in i mig och hur hans tumme stimulerade mig samtidigt. Flera stön lämnade mina läppar och efter ett par minuter kunde jag äntligen släppa allt och jag kände hur hela min kropp slappnade av.

”thank you” sa jag till Harry och kysste honom och sen sträckte mig efter lampknappen på skrivbordet. Jag vände mig på sidan och kände sen hur Harry la sig närmare mig och höll om mig jag somnade bara minuter senare med ett leende på läpparna.

 

Harry och jag hade tagit riktig sovmorgon och hade tagit upp frukosten i sängen och låg och kolla på film intrasslade i varandra. Allt kändes bra i hans närhet, jag var lycklig. Men jag kunde inte riktigt sluta tänka på det där med birth control. Varför han sa så, det kändes konstigt.

”Harry, last night when I told you we only had one condom left and we needed more or that I would start eating birth control. You said you voted for birth control. Why?” han vände sig mot mig och jag tittade upp på honom. Han lade sig i samma höjd som mig och lade sig på sidan.

”I do not like condoms, I want to feel you, but if you don’t want to eat birth control don’t do it”

“okay, no it will be easier and safer for me to not get pregnant” ha nickade och kysste mig och va tyst några sekunder sen sa han.

”don’t you want kids?” jag vart chokad av vad han frågade mig och jag visste inte vad jag skulle svara.

”yes, but not now. In a few years, but definitely not now”

“okey, good, I was just wondering. I would love to have kids one day, and a big house with a pool and trampoline and maybe a dog, and at least three kids” jag log mot Harrys planer och jag kan inte annat än hoppas att det är jag som kommer att få uppleva detta med honom. För även fast vi inte varit ett par länge så har vi känt varandra i ett par månader nu så kan jag nästan känna att jag älskar Harry. Men vad som skämde mig var att hälften av mitt år jag skulle spendera här i London snart har gått.

 

 

 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback